shopping

Tjoho. Sitter och väntar tills far min kommer hem för då ska vi se Frölunda. Ingen säger hur det står, tack!

Min dag har varit great! Skolan var slapp. Sedan begav sig jag, Malin och Sara till torget för en fika. Att sitta ute på bryggan med en chai latte och en bulle i sommarvädret måste ha varit dagens höjdpunkt. Satt t.o.m. i kortärmat och solen stekte gött. Åh, ge mig sommar nu! Köpte också lite budget saker, har jag sagt att rea är min grej? Det är det verkligen! :D Här nedanför kommer sakerna.

  
100 juveler inne på Eurosko


Ni vet såna leggins med lite hål här och var, haha. Bra på att
förklara är jag verkligen. Men iallafall, 49 riksdaler på Gina Tricot.

Köpte också en choklad ansiktsmask som jag ska använda tonight.

Nu står en wok med kyckling å nudlar och väntar på mig i kylen. Mat är gott, hähä.

Helg imorgon också. Jag har en hel planer-fri helg. Va fult det lät.. alltså ingen planerat. Känns konstigt.

Sovgott alla freaks där ute! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0