"För att ibland måste man...

...se på sig själv utifrån och minnas den man egentligen skulle vara. Den man ville vara. Den man är."



Sommar väder även idag, finns inget skönare. Satt och kollade match i bara en kofta och solen stekte gött. Idag har jag hunnit med mycket även fast klockan inte är speciellt mycket. Kollat match har jag gjort. SIF-GAIS, sif vann faktiskt. Kändes tungt att se bruther i röd tröja nu förtiden! (;

Igår kollade ju jag på bio. Den var inte speciellt bra så av mig får den *trumvirvel* 2 av 5.. rätt seg och töntig men ändå helt okej. Efter det blev det promenix med Sara Johanna och Pontus.

Jag ska strax ner och gymma och taggningen som alltid (hähä) ligger på 100 ligger numera på 2.. men här ska brännas fett. Har ju inte tränat på 1 ½ vecka? låååångt!


"Vi ses ikväll stumpan"
Detta sms fick jag nyss av min man på bilden ovan, alltid så söt!


2 år gamla bilder på sin höjd. Du är bäst Johanna Bogren!

Kommentarer
Postat av: Scherminator

rosenberg är lik ola i idol ju :P hha

2009-03-24 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0