Can you feel?

"Ingen kan över någon längre tid bära ett ansikte
 för sig själv och ett för alla andra
 utan att till slut undra vilket är det sanna"


Patrik gick hem från skolan idag för att han mådde dåligt. Kan ju hoppas att han vaknar upp med 40 graders feber och magsjuk, kanske lite huvudvärk och ont överallt med imorgon. För då kan inte han åka till England imorgon och skåda den underbara Christiano Ronaldo. Chanserna är stora för mig, ungefär 1 %.. Kom igen nu, bli sjuk!

Erkänn är jag en snäll syster? Han bara älskar mig!


        "äru dum i huvudet eller?"

Somras i Dunmaarken. Oj, när jag kollade igenom vad jag hade skrivit
förstod jag knappt själv vad jag skrev, men jag menar självfallet Danmark! (;

Igår när jag kom hem från matchen (0-0, vi var skitbra mot ett skitbra lag!) iallafall, kom hem runt halv 11 och då började jag göra en läxa som vi hade haft i en vecka. Jag är så jävlans slapp när det gäller sånt, skjuter upp allting till sista dagen, verkligen allt vi jobbar med! STOR SKÄRPNING JOHANNA EVA GUSTAFSSON 930313 JÖRLANDA VÄGEN, SVERIGE. hahaha, skojing.

Kommentarer
Postat av: hanna

Sommar, fy vad skönt!

2009-03-09 @ 15:47:28
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0