åsikt

okej. Jag kommer inte sitta här och klanka ner på en viss part i samhället. Utan det jag klankar ner på nu är klädstilen vissa använder. Ungefär som vissa kanske inte förstår klädstilen "höga byxor". Jag förstår inte "tusen toffsar upp till knäna på byxorna" eller "vira mjukisbyxorna 100 gånger runt benen så blodet inte får någon luft". Och nej, jag kommer inte säga att det är "fjortisar" som använder detta. Och nej jag kommer inte klanka ner på fjortisar. MEN DET ÄR SÅ FY I HELVETES FULT! Jag finner faktiskt inga ord.. Jag skulle skämmas. Så enormt mycket skulle jag skämmas.

Och nej jag kommer inte säga att fjortisar har vita läppar, blont hår, löshår ner till rumpan, vill ha uppmärksamhet x1000, push-up bh till hakan. Nepp, det kommer jag inte. Men hur kommer det säg att alla förklarar fjortisar på det viset? Egentligen måste det vara sant eftersom de flesta beskriver fjortisar så. Det är ju inte direkt att någon bara "fjortisar ser ut såhär... och såhär..." sen tycker alla det. Utan man har ju en egen uppfattning om folk. Nej, jag kommer inte klanka ner på fjortisar. Och nej jag är verkligen inte avundsjuk. Men att folk har en egen uppfattning om folk är så sant och eftersom majoriten sägs beskriva fjortisar så, måste det ju vara så?


- det är inte jag. Och kommer aldrig vara jag. Jag skulle skämmas, fan vad jag skulle skämmas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0