guys

okej, jag har en ny grej på gång här i bloggen.


och såhär ser den ungefär ut. Så ofta som möjligt ska jag t.ex som jag gjort nu tagit de sötaste skådespelare just nu. Ibland kanske det kommer de 5 snyggaste tjej-modeikoner osv. Så jag börjar med denna.

De fem sötaste killskådespelare;
1. Stephen Coletti - One tree hill, The hills.
2 Robert Hoffman - Step up 2, she's the man
3. Oliver James - raise your voice, what a girl wants
4. Josh Hartnett - pearl harbor
5. Kenny Wormald - Center stage burn it up

Sådärja. Kom nu på att alla har bruna ögon och att alla ser inpricip likadana ut. my boy-taste.

Jag har en dejt ikväll. Har fixat att jag är ensam hemma, lagat mat, köpt godis och Frölunda går på tv. Det bästa är att vi har samma mat-smak, godis-smak och hockey smak. Blir perfekt, the one så att säga. Och dejten är ingen mindre än; Sara Viktoria Andén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0