friday im in love..

Jag vill också kunna sjunga som Oliver james... eller Madonna.. HAAHA, nääää.

"You can love for a lifetime
You could love for a day
You can think you've got everything but
Everything is nothing when you throw it away
Then you look in my eyes
And I have it all once again"

Jag kom på att jag kunde alla repliker utantill i filmen. Innan de ens sa en replik var jag snabb som tusen och sa innan, det ni! (; Jo, ni har säkert undrat hela dagen "Åh, jag undrar hur det gick i skol-fotbollscupen för Johanna". Jag vet att ni har väntat på detta hela dagen och jag kan säga såhär ; VI KOM TREA! Fatta va grymt.. Jag kan också säga att det bara fanns 3 tjej lag med, tss. Men killarna vann, gooodii.






hair hair hair hair hair hair hair hair hair hair hair

Har du förändrats?

Du som liten.
1. Vad hette din första bästa vän? Freja
2. Vad hette din första kärlek?  Alexander :)
3. Vilken var din favorit rätt?  Kött och pommesfrites
4. Vilken var din favorit färg? Rosa
5. Vart bodde du? jörlanda (h)
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? att barbie bilen var rosa?...
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? att flytta från ranhedsvägen, buhu...
8. Ville du bli när du blev stor? vetrinär eller fotbollsproffs
9. Vem var din favorit? Freja och mina gosedjur ! (;
10. Vilket godis tyckte du bäst om? popcorn

Nu
1. Vad heter din/dina bästa vän/vänner? Elin och Sara står mig just nu närmast :)
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? J
3. Vilken är din favorit rätt? kött och pommesfrites
4. Vilken är din favorit färg? Grön. Asså jag vet verkligen inte varför, tycker inte den är fin. Men något är det med din lilla färgen.. hihi.
5. Vart bor du? jörlanda
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag föddes, hähä
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Ingenting :)
8. Vad vill du bli? Något inom mode
9. Vem är din favorit? Gavin degraw
10. Vilket godis tycker du bäst om? Popcorn och choklad
11.Har du förändrats? Jepp, på sätt och vis. Men är ändå mitt vanliga gamla jag.

Känner personligen att jag har skrivit skit mycket just nu, väldigt långt inlägg. Men eftersom jag är upptagen hela dagen imorgon så är jag snäll och skriver ett lååångt today.



Imorgon spelar jag division 2 match in Gothenburg. Sedan blir det utgång med tjejer!

Idag äger Oliver James mitt hjärta och såklart Gavin degraw med, my bezt man!

The way I lost my heart to you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0