"and..

..angels fall without you there"

Jag kan ju säga att det kändes enda/ända (hur stavas det? hjärnsläpp) in i hjärtat att missa min Saras och Elins våffeldag. Det var tungt, en mycket deprimerande dag. Varje onsdag brukar den hållas vid, menmen. I'm alive!

Om cirkus 10 minuter är filmen slut och då ska jag lägga mig i sängen och försöka nana. Jag är pumsig, alltså trött och inte KÅT :)


                                                           Favoritelin!♥

Imorgon Fyller älsklings-David 16 år. Moster fyller med år och Åsa, Ellika osv. Hahaha, en riktig känner-många-som-fyller-år-dag. Mamma gjorde detta snygga halsband till Moster.

vad behöver man: Polly och ett snöre.
hur gör man: trär på pollysarna på snöret.
HAHAHAHA. OBS. 13 årsgräns! (;


När jag kollar på filmen blir jag lite tårögd.. Vill inte gå ut storahöga skolan med en snygg klänning och blommor hängandes, kommer gråta med säkert.. Allt kommer förändras och jag kommer sakna hur många som helst. Men sånt tillhör, bara att ta sig i kragen and be a man, again! (; Sov gott alla snyggingar, för det ska jag göra!

/jg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0