hear me

Idag skämde jag ut mig en aning. Jag väntade på bussen med massa folk och bar en stor kartong bit, hur stor som helst. Sedan kom det en stor vindpust och den åker ur mina händer så jag bara running allt vad jag har och hämtar den och slinter på lera. Alla bussar stod där och alla skrattar,. Very lyckat!

Idag är det träning igen 0% taggad men idag får vi ju finbesök. Sara och Elin ska nämligen träna så lite glad får jag la vara, även fast det är svårt med tanke på mördar-veckorna. Kvickis är också friiiiisk! plus påre

År 2009 firar jag att jag spelat fotboll i 10 år, phuuu.. många år. Lite bildmaraton genom dehär 10 åren!


Jag längst ut till vänster. SÅ JÄVLANS KORT! Elin och Frida var också dvärgar, tss.

hahahaha. Vallen-dagen, coola som fåååååå

2009. Vann Rössöcup, bezt

Förra årets fotografering. Hoppas på bättring detta år! ;)

segrare höstrusket 2008. bezt, again.

Söta och små. Nu stora och fula, hahaha närå.

pann-band is the shit, hähä.

2008. Målade ansiktsmålning på ullevi, ett minne för livet!

Sådärja. Mycket fotboll genom dessa år..

All min omtanke och kärlek går till P genom denna vecka, tänker på dig..
Nej Sara och Elin, inte P som i P utan P som i P! hähä, men visst.
Han kan också få lite kärlek, det var ju ett tag sen.

Imorgon är det fotbollsturnering i skolan och inga lektioner då, gutttaans.

Nu ska jag träna på min 6-pack mage och "snabbare-än-en-leopard" TJADÅ PEOPLES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0