Liam



I fredags var jag med Elin och Sara och hade spa-kväll. Vi bastade och Sara villa köra "överlevnad" hela tiden, hon var bäst på det medans jag och Elin kom delad tvåa.... Vi gjorde ansiktsmask och kollade titanic. Någon somnade ungefär efter 1 timma, någon var trött! Någon heter Sara! :) 

Jag kan ju säga såhär, vi vann inte matchen igår. ;>
 
På kvällen kom everyone. Kvällen bestod av musik, öl/cider spelet, mat, skratt och mycket mer! =) Jag ska göra ett litet collage med alla bilder och lägga in här. Lilla Liam fick sova över här inatt så idag har jag varit barnvakt. Vi har varit ute och gått, ätit och lekt. Finns ingen sötare!



Jag kom på idag att jag inte har något att plugga på. SOn lämnade jag in i fredags, svenska bokrecensionen är klar. Bara lite engelska som går på 20 minuter. One tree hill var ett tag sen......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0