Sommar&Saknad

FRÖLUNDA ÄR BÄST OCH PÅ ONSDAG SITTER JAG SARA OCH ELIN I SCANDINAVIUM OCH HEJAR PÅ VÅRA HJÄLTAR!

Efter träningen idag drog vi en drive in på burger king, det var underbart. Tänkte skriva om Burger king precis men kände att det var tjockis-varning så jag skiter i det, hähä.


       Louise
Jag saknar våra tider
och jag saknar personen du var

Im not gonna fight for us if you dont want me to.
But I hope that you want us to be us again.
Can't stand to see you disappear from my heart.
If you think what i will never go away, you´ve wrong.
Im not gonna be there for always, if you don't want me to.



Imorgon har vi friluftsdag, lovely. Jag ska bowla med Johan + sovmorgon till 10! Det lär behövas.. Är så sjukt skoltrött nu för tiden och alla säger att 9an är slapp? Verkligen inte..

Jag ska ta tag i mitt rum och städa det innan jag lägger mig i sängen. Egentligen ska jag inte jubla över att ha sovmorgon för jag kommer ändå vakna runt 8, men att inte vakna till en alarm är verkligen livet livet livet.


Seriöst, kolla va brun. GE MIG SOMMAR, iallafall 11 maj så det blir lite solning i Spain!

Godnatt alla snygga killar, coola tjejer, rullstolsburna 80 + , 8 åriga fjortisar!
Nåra, nu ska vi inte vara sådana! GODNATT BÄSTISAR! hähä..


Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

FIN BLOGG:D

2009-03-09 @ 22:53:21
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0