time to say goodbye

Elin har halsfluss för tredje gången på några veckor, stackarn. Hon är hemma från skolan. Sara har haft ont i halsen i ungefär en vecka och har förmodligen halsfluss, stackarn. Hon är hemma från skolan. Jag har varit med Elin och sara inpricip varje dag i veckor, sovit bredvid dom, varit nära dom, jag har förmodligen halsfluss. Stackars mig. Stackars oss. Jag är hemma från skolan. Allt är så himla komiskt!

Idag känns det som om jag har massor att göra. Plugga, GÅ UT I SOMMARVÄDRET. Ah, det var la det. hähä.
Panncakes har jag hunnit göra och på något sätt åker tankarna till Elin och Sara, ingen aning varför. Det är ju inte direkt dom som äter 20 pannkakor i skolan varje gång, nej nej. Verkligen inte. Gillar er ändå.



En sak innan jag living.
GRATTIS RICHARD (LARS?) ANDERSSON.
Förlåt att jag inte kan vara med i skolan och
uppleva din fantasktiska 16 årsdag! Men
förhoppningsvis super vid dig full under
bordet i helgen. Ha en bra dag my friend! =)<3


(förminskar bilden så varken du
eller jag behöver skämmas!;> )

Tar med mig my lovely kamera ut, hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0