talanger

Åh herregud vad jag har gråtit idag. Jag har skärt/skurit eller vad det nu heter LÖK.

Jag har tänkt på en sak. De bloggare som har mest besökare är ju typ modeller, de som kan sjunga, de som kan ta kort, de som är kändisar, eller unga mammor osv. Om jag lägger in en film när jag skjuter en fotboll i mål, tror ni jag kommer få 5000 besökare då? Jag tvivlar starkt.. Jag har ingen rolig talang. Alla kan spela fotboll, okej.. jag överdrev, men det är inte så svårt. Sådana talanger som man föds med såsom sjunga osv, dem ska skatta sig lyckliga! Jag har alltid trott att det heter "skratta sig lycklig" det tycker jag låter finare. Hur kul är det egentligen att vara bra på fotboll? Ingen rolig talang.. SJUNGA, det skulle vara något.


Har suttit hela dagen och skrattat åt denna, hahaha så ful.

Att åka och träna fotboll i slaskväder, att inte kunna andas av löp övningarna, att inte kunna röra bena pga styrkan, är något jag verkligen inte ser fram emot! Men här ska brännas fett..




"Många dör med musiken inom sig.
Det beror ofta på att de hela tiden gör sig redo för att leva.
Innan det vet ordet av det är det för sent."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0