one day left, birthday

0-0 i första period, spännande.

Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan bege mig mot Göteborg och hämta upp grabbsen.

Vet ni vad? Imorgon fyller jag 16 år. De senaste två åren har jag inte längtat efter den 13 mars, men i år är det annorlunda. Jag önskar mig massa saker + att jag ska spendera min födelsedag med 15 bra tjejer! Det negativa är att vi har nationellt prov i Engelska imorgon.. I matrisen stod det "Om det går bra på NP höjer jag dig" BLAHA, jag känner pressen... Det är också fredag den 13 imorgon, det säger ju en del. Inte för att jag tror på sån skit, men ändå..


JOHANNA ÄR SAKNAD TILL TUSEN OCH IMORGON
FÅR JAG ÄNTLIGEN TRÄFFA HENNE IGEN! <3 * två år gammal bild.

Lite sommarnostalgi. Heter det så? Det lät så bra i mina öron! (;

Nu drar jag. Jag hoppas alla skriver GRATTIS senare eller imorgon!

Ha en fin fredag den 13onde, för det ska verkligen jag ha!♥

Kommentarer
Postat av: Diane

Grattis i förskott :D



förresten, rösta på mig för månadens blogg :D http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7651944

2009-03-12 @ 20:41:51
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0