sweet sixteen

Tjalla!

16 år idag och jag känner sådan skilnad,verkligen. Benen växer och jag har blivit så mycket mognare, verkligen.

Igår när vi skulle hämta Pappa och Patrik vid flygplatsen stod vi vid Säve i ungefär 20 minuter då vi hörde en mamma "Vaddå inte landa bara för det är snökaos?" Alla fick panik och tog upp mobilerna och ringde sina nära och kära. Det visade sig att dom hade landat på Landvetter istället. Å herre tänkte vi, efter att åkt 1 timma bil skulle vi åka en halvtimme till + 40 minuter hem igen.. Efter Mcdonalds var vi hemma klockan 12.... trött. Vi tog presenterna på kvällen istället för ingen skulle orkat gå upp tidigt. Skit nöjd iallafall och skorna är bara to die for.

Idag då väcktes jag av tusen SMS, man blir ju bara så happy! :D Stack till skolan och hade nationella prov i Engelska. Läsförståelsen gick skit men hörförståelsen gick bättre, engelska är inte min grej känner jag personligen. Efter skolan stack jag Ida och Linda till Stenungsund för att köpa massa mat och godsaker. Sedan vidare till Ida för att laga mat och fixa iordning oss. Runt 7 kom everyone, vi var kanske runt 14 styckna tror jag bestämt. Tack för presenterna alla finingar, hähä.. klurigt ord.


Jonna, Erika och Lina

Carro, Zandra och Julia

Sara (hahah, en rolig och taskig sak. Jag undrade verkligen vem det var först
på kortet men såg snabbt sedan att det var våran älskade sara. Tröjan gör allt.)
Elin, Johanna och Johanna.

Fjårts! :)


Orkar inte rabbla upp vad jag fick men imorgon kan ni få en bild på sakerna. Nu ska jag överföra bilderna från kvällen och lägga mig i sängen för att göra mig redo för imorgon! (Misstolka inte peoples). ONE TREE HILL står överst på listan, hur längesen som helst... saknar det, my lovely program!

Tack alla för en bra födelsedag även fast den fortsätter imorgon! /jg♥



Kommentarer
Postat av: saraanden

Jag lovar att aldrig ha den tröjan mer i erat sällskap!

2009-03-14 @ 11:28:25
URL: http://saraanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0