about life

some pictures från idag, again.





Nu ska jag plugga/One tree hill. Ni förstår, när jag skriver så... så menar jag inte att jag ska plugga, utan jag försöker få in det i huvudet att jag ska plugga istället för att se OTH. Att försöka funkar alltid, men att övertyga mig själv går inte alltid lika bra. Kan lika gärna skriva NU SKA JAG SE ONE TREE HILL.
Vilken intressant text ↑ really...

Våran kära Elin har lämnat oss, buhuuu. Men på söndag är hon back in the ciittyyyy, goodi.

Ha en bravado nice onsdags kväll! ♥

"Det finns alltid nåt som kan fördärva livet.
 Allt beror på vad som hittar oss först. Vi är alltid mogna och redo att plockas"



Update; glömde säga att klippningen gick utmärkt, Im happy!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej jag har bytt adress nu bloggar jag på www.shopaholicans.blogg.se hoppas du vill följa mej där nu istället!

2009-03-19 @ 10:27:00
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0