follow through

vad är det för likhet mellan en kille som står och väntar på bussen och en 85 årig tant?
- slapp springa.

HAHAHAHAHAHAHAH, pappa är bäst på skämt.

Jag och Malin satt och snackade med Syv Martina i en timma idag. Tankarna åker omkring överallt nu. Valet hoppar hit och dit. Just nu känns det bäst med plusgymnasiet stylist. Plusgymnasiet är bara 2 år gammalt så vi är de första som börjar med stylist därför kanske det inte är så bra, inte vet jag? Men stylist är nog det jag vill jobba med när jag blir äldre. Jag älskar mode, smink och hår. De flesta säger att det skulle passa mig så jag ska åka dit och checka läget ;>

Ingen träning idag heller.. både bra och dåligt. Det bra är att jag kan plugga på vårat oförberedda NO prov på fredag och dåligt att jag vill röra på mig, vill spela fotboll! Lite bra är det att jag kan kolla när Frölunda spelar ikväll isället. HEJA!
 
 ♥  !!!!!!!

Imorgon är jag och David förhoppningsvis med Johanna, saknar henne till tusen!

Nu ska jag glo i NO boken, fysik, kemi eller biologi? Vet ju inte ens vad vi har prov på..
KEMI var det.... älskade kemi.....

Dagens låt; Gavin Degraw - follow through
http://www.youtube.com/watch?v=kBfbnjjjdKw



/jg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0