because of you




Jag kan garantera att jag kommer sakna Richard Johan och Emil. Roligaste killarna i världen ju. Går nog ingen dag att jag inte skrattar med er! =)


Idag skickade vi äntligen in våra klasströjor som vi har (=jag har) jobbat med i flera månader känns det som. Tröjorna blir inte ens snygga men tillslut orkade ingen i klassen bry sig så det blir som det blir. Idag är det en vanlig johanna dag. skola-äta-träna-äta-plugga ;> äntligen träna, yyyyes. Grusträning + lugnträning är lika med rolig träning är lika med glad johanna. det blir canonD40, hahaha! (kanon)

Jo, ni där ute som har lika tråkigt hår som mig.
Ingen volym och vill samtidigt inte slita på håret med hårspray
bör prova OSiS+ dust it 149 kr

positivt:
En grym volym
funkar på både tjejer och killar
håller hela dagen, kvällen
billig (för att vara så bra)

negativt:
dagen efter känns håret lite ofräscht
konstig konsistens

Det är inte samma sak som hårspray så spraya (dutta) inte flera lager
utan ta lagom, en dutt eller två. Om du verkligen vill ha
obeskrivligt mycket volym tar du kanske 2 duttar och ruffsar om håret
mycket, världens volym. Prova och se!



Imorgon åker jag till Göteborg. Allum kanske jag ska säga med bästaste Sara. Vi ska shoppa, äta och återuppliva lite minnen i Allum. Förra året var jag där med Lina och Sara och den dagen var så obeskrivlig. Helt underbart rolig! Ska försöka hitta;

(måste ha)
- Tryck t-shirts
- örhängen
- underkläder
(leta efter)
- jeans
- present till patrik

Sådär, nu har jag skrivit mycket. Nu är det plugg och mat. Sedan träning och ikväll plugg.

Dagens låt; bryan adams - heaven
http://www.youtube.com/watch?v=fcvkez7v6RU&feature=related
bryan adams - everything I do
http://www.youtube.com/watch?v=IlPMFkaKJBE&feature=related


/jg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0