slide

 Idag är jag trött.. men glad!

Jag tog med systemkameran till skolan idag så lägger upp lite bilder från den senare. Skolan var helt okej. Sedan kom Johanna och David till mig, happiness! Vi degade järnet, som vanligt så att säga, but we like it. har ingenting att skriva så lägger upp lite tråkiga bilder.

 


1. alla är så tråkiga i mitt gäng så jag var den enda som var lite glad..
2. emil såkallad limen posar
3. på SO skulle vi jobba men det blev sexprat i 1½ timme med rillut malind och chohan
4. johans lasagne blev lite bättre än min och rasmus (allt var rasmus fel)

Johanna och David! (väääldigt dålig bild)



Nu ska jag plugga NO och spanska.
Efter Johanna var här blir jag mer och mer säkrare på plusgymnasiet eftersom hon med ska välja det! =)

Dagens låt; The goo goo dolls - slide
http://www.youtube.com/watch?v=T8FNSWJVKUY


/jg♥

Kommentarer
Postat av: saraanden

David spanar in Johanna lite där ;)

2009-01-28 @ 23:12:23
URL: http://saraanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0