baby i'm a copstop

halo.

Som vanligt blev lektioner inställda och vi slutade halv 1. i 2 veckor har vi haft det såhär, håltimmar här och där, slutar tidigt här och där. Men det är göttans. Så, vad ska jag göra idag?

Jag sa till mig själv såhär igår "När jag får ledig tid ska jag bannemig ta tag i min garderob" jag har hela dagen framför mig och jag sitter här och ångrar att jag sa det.. Jag vill verkligen träna idag. Har alltid älskat inomhus och hatar grus, men jag längtar alltid till grusträningarna, så jävla kul! =) Men eftersom vi ska ha lugnvecka nu så får jag inte dåligt samvete att jag inte tränar eftersom det bara är mest kul än jobbigt.





Vill någon följa med till Thailand? Det skulle sitta utmärkt....... om man ändå hade 2387654 miljoner =)
Nä, nu blev jag helt plötsligt jätte sugen på att slänga massa kläder och testa gamla kläder jag inte har använt på 1 år. Det blir ett senare inlägg med lite musik hade jag tänkt!

Den som kommer närmare dig än din egen skugga,
den som du kan höra andas när den inte ens är i närheten,
den som alltid kommer att ha en speciell plats i ditt hjärta.
5 miljarder människor i hela världen. 5 miljarder själar.
              Och ibland behöver du bara en.



/jg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0