onsdag

Jag vet inte vad folk tycker är roligt att läsa, men typ att skriva vad man har gjort i skolan och vilka ämnen man har haft? så himla tråkigt... jag ska skriva mer om vad jag gjort under dagen och försöka få in lite mode. (a)

Även fast vi slutar 15.20 på onsdagar så älskar jag dom. Jag gjorde gymnasieval idag med, första; hotell och restaurang på nösnäs andra; stylist, plusgymnasiet. Jag har redan ångrat mig, vill inte börja gymnasiet alls. Vill gå i nian föralltid, vara med mitt gäng föralltid.. Det känns så himla tråkigt att splittra på mitt
 tjejgäng och skolgäng, men måste man så måste man. Eftersom jag har fotbollsträningar 4 gånger i veckan har jag knappt någon fritid längre. skola-tv-äta-träna-plugga-sova, mina dagar! Idag var en sådan dag, förrutom plugga och träna ;> haha.

http://www.saraanden.blogg.se/ - världens roligaste och underbaraste sara! :)

dagens låt; joe brooks - sleepwalking
http://www.youtube.com/watch?v=5EJX3ekV7T0


johanna

/jg


Kommentarer
Postat av: olle åkesson

säg walla?

2009-01-23 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0