next to me

Tre saker var jag absolut övertygad om.
Den första var att Edward var vampyr.
Den andra var att det fanns en del av honom -
och jag visste inte hur stark den delen var -
som törstade efter mitt blod.
Och den tredje var att jag var villkorslöst
och ohjälpligt förälskad i honom.

Godmorgon!
Har precis läst Twilight i ungefär en timma. Går ju inte att slita sig från boken, den är mycket bättre än filmen!

Igår stack jag hem till Elin med Sara runt 7 tiden och lite senare kom Albin Adielsson och Stoffe. Vi spelade tv-spel och jag kan ju säga att jag ägde alla! ;> Senare åkte vi och invigde nya burger king i spekeröd. Jag åt ingenting men servicen var la sådär. En norsk pratade och vi fattade typ ingenting, haha. När vi skulle åka till Elin igen åkte vi 7 st i baksätet, 7 STYCKNA! Seriöst, jag typ dooog där bak och det var så varmt och trångt och ont överallt, phuuuuuu. Killarna åkte iallafall till Kungälv och jag Sara och Elin gick hem till Elin. Som vanligt när man är hos familjen Scherman så får man kladdkaka, så vi proppade i oss det och kollade på Sex and the city filmen. Jag följde Sara till bussen runt 12 och träffade Patrick, så snackade med han i en timma ute i det varma.... tsss. Direkt när jag kom hem var det Twilight och sängen.

 


Idag vaknade jag halv 12, det var så underbaaaaaaaart. Har precis ätit frukost och om 1 timma kommer Vick och hämtar mig och det blir träning!
5 km springning, styrka och spel inomhus, som vanligt. Imorgon på träningen börjar våran lugna vecka.
Vi kör stenhårt i 3 veckor och då menar jag verkligen stenhårt sedan ska vi ta det lugnt i en vecka, min kropp behöver vekligen det, he.








 Denna vecka måste jag till Göteborg och köpa några vanliga såna här. Så bekväma och snygga!



Dagens låt; Gavin Degraw - medicate the kids
http://www.youtube.com/watch?v=CeW_GCzCPaU


/jg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0