lördag

rena rama himmelriket att vakna klockan 9, suck.

Idag har jag gjort allt och inget. Har fixat lite i rummet, satt upp hyllor, rensat 746583 miljarders FRIDA-tidningar, hittat min kamera-instruktionsbok (:D), lärt mig om fotografering, kollat tv osv. Sara tipsade i sin blogg om en rolig sida, typ som photoshop. Det har jag grejat med, skitkul. http://picnik.com

bedöm själva, men jag trivs bäst i mina bruna, hihi.


Jag ska strax ut och fotografera lite för första gången. Mästerfotografen here I coome, wooho. living the dreams, woohooooo. haha, björn är bäst. Jag tycker det är pinsamt att gå ut och fota med en systemkamera, fråga mig inte varför. Det är ju så mäktigt egentligen men jag skäms lite att stå och fota på ett landskap typ och om det kommer folk förbi så gömmer jag mig, tss.

Ikväll umgås jag med mallanbrallan. Ännu en lugn dag, men det är gott. Laddar inför nationella prov, Sara citat!(; men det gör jag. Tur att svenskan kommer först. Matten är jag mer nervös för, fyyy vad jag hatar det. NO ska vi med ha detta året, lyllos alla 92:or i världen, slapp det.

Nu drar jag ut, lägger upp dagens låt senare och förhoppningsvis tar jag lite bilder ute. Ska bara hitta ett ställe där ingen ser mig (a)

/jg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0