gothenburg



REA ÄR BÄST! seriously, finns inget bättre. 4 tröjor och örhängen för 300 cirkus.

Åkte ju somsagt in till staden today. Sara och Alice fick jag som sällskap och Allum sket vi i och tog femman istället. 15-17 sprang vi runt och försökte hitta kläder. På två timmar hittade jag två t-shirts, örhängen, en stickad tröja och en kofta. Mycket happy! Vi tog en fika på franks coffe, nya favvostället -vitlöksbröd med hallon och banan smoothie, mummaaa. På bussen hem träffade vi Märta, Ida, Julia, Erika, Carro och Zandra. tagit-i-hål-tungan pakten, haha.

Ikväll ska jag vara hemma, ensam, utan någon vännina. Sara sa att vännina stavades så, men jag blev väldigt osäker... men visst, man ska la inte tveka på ett MVG I SVENSKA BARN. förlåt sir! aja, tillbaka till ämnet. Helt själv, det var ett tag sen. Men det är göttans. Ska nog sitta vid datan/tv med popcorn. popcorn är livet.

Jag och Sara har alltid velat lana. Vi funderade på att göra det idag fast hon hos sig och jag hos mig, det blir canonD40. Ungefär vid 12 ikväll skulle vi sluta föreslog jag. annars somnar jag på tangentbordet och det vill inte jag =) men vet ni vaaad.. nu lägger jag upp någon bild på vad jag köpte idag.



svart t-shirt; Gina tricot - 99 kr
ljusblå t-shirt; JC - 29 kr (haha)
vita plupp örhängen; kicks - 30 kr
grå kofta; Gina tricot - 49 kr
grå stickad tröja; rut m fler - 99 kr

Vilka fynd. Inget över 100... Jag är inte snål, utan jag shoppar bra!

Dagens låt; kim - three floors down
http://www.youtube.com/watch?v=nSTXHje-HKE

¡adios amigos!


/jg♥


Kommentarer
Postat av: saraanden

Hahah soooft lan vi hade! Men nästa gång då jävlar sitter vi med varann och kör vi till klockan 1, hahah.

2009-01-31 @ 00:50:40
URL: http://saraanden.blogg.se/
Postat av: jg

till sara: hahaha jaaaaaaaaa.. idag kanske? ;)

2009-01-31 @ 13:10:14
Postat av: Louise

dt stavas väninna (a) hihi.

2009-02-08 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0