fredag

 


EFTERLÄNGTADE HELG!

har precis proppat i mig en godispåse och ska snart äta mat, braaa!
Idag har vi blivit frågade om fest och imorgon med.. frågan är om man orkar. Det blir nog hemmakväll med några kompisar och kanske en film ikväll, ett tag sen. Förr var alltid vi (när jag säger VI menar jag mitt tjejgäng (a)) iaf, vi var alltid hemma-tjejerna. Film och godis var vårat liv, haha. Nu är vi ute varje helg och jag saknar att kolla på film med godis och skratta hela kvällen.


aja, nu ska inte jag ödsla (vet inte om det heter så, men lät bra) mer tid på datorn. ska äta mat och kanske fixa mig till fest, eller myskväll? vet inte..

dagens låt; robin bengtsson - whisper (youtube is the shit)
http://www.youtube.com/watch?v=_SBW-roe9RY&feature=related

How do I walk back into her life

When I'm the one who walked out on her

Baby how did we ever get like this

What kind of man, lets love slips away

And leave such a good

Thing behind

Hold in my hand pressed(lalala)

Praying to find, a

Way to fill in this hole I have inside


Vi har knappt haft 1 år tillsammans, men jag vet
att jag inte klarar av något utan er. Alla våra mys,
fest, tönt, födelsedagar, filmkvällar. Allt vi gjort
tillsammans kan inte suddas bort, ni är verkligen
underbara, allihopa. Jag vill inte tänka på att vi
knappt har ett halvår kvar tillsammans innan
vi splittras, kanske inte alla, men några.. det känns
så himla tråkigt, ni betyder enormt mycket och
jag älskar er alla, ni är guldvärda!


/jg


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

uppdatering

DET BLIR FEST, SÅDÄR PEPPAD MEN MED ROLIGT FOLK KAN DET BLI BRA! TJADÅÅ


Kommentarer
Postat av: saraanden

Tjockis med godis ;) VI älskar dig också iaf jag <3

2009-01-23 @ 19:21:52
URL: http://saraanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0