fotboll

då var denna veckas träning avklarad. Vi var bara 10 st av 30, vi har nog aldrig varit så lite, men det var kul. Vi körde springning och jag tog några andra skor idag så jag fick världens blåsa på "underfoten" som jag kallar det (; Sedan körde vi matcher. Vi skulle bli mycket tuffare och hårdare så vi körde att man fick dra hur mycket som helst i varandra, stångas, boxas och massa, aaaskul. Imorgon ska vi ha ett konditionstest på 10 minuter sedan börjar våran lugna vecka, får bara hoppas att min fot mår bättre imon!

Min lilla saknade Johanna och min goaste kusin David skulle komma till mig nu men det blev inte så. buhuuh. Ikväll blir det iallafall IDOL. Hela idol resan från första början på TV400 klockan 20. Så jävla kul, vissa är så fruktansvärt dåliga =) Men jag ska inte klaga för jag sjunger inte bättre, speciellt inte enligt Thunberg....



Förra helgen då vi vann rössöcup!


/jg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0